måndag 8 oktober 2012

Blandade kort

Här är några kort som jag har gjort tidigare. Först ett par vinterkort med härliga motiv från en kollektion från Beatrix Potter.





Ett till kort från Beatrix Potters kollektion.




Ett par kort med älvor. Papprena kommer från England.

 
Ett studentkort till en tjej som älskar ugglor och nu är klok som en uggla!

En kobination av en hörnstans och en kantstans från Martha Stewart. På det översta kortet med älvor har jag använt enbart kantstansen.

Har jag jag använt ännu en stans från Martha Stewart.

2 kommentarer:

syster yster sa...

Pysslig du är vad roligt det vore om jag hann med lite sånt men jag får väl göra det när jag blir farmor......
Jag har länkat din blogg på min nya hoppas det är okej?

mormor-farmor sa...

Det är o.k att du har länkat.