torsdag 10 september 2009

Skogspromenad och Ge-Kås

I går jobbade jag i Ätran, det är en liten ort ca 1,5 mil från Ullared. Jag jobbade på fritids och i skolan. Det var dax för årets skoljogg. Min uppgift var att gå sist på 5 km rundan och kolla så att ingen blev kvar i skogen. Jag promenerade bitvis med något barn som inte orkade springa hela rundan och bitvis gick jag ensam. Det blev en härlig promenad med sol och värme.
När jag hade jobbar färdigt blev det en tur till Ullared. Jag var till Panduros outlet (handlade inget) och till Ge-Kås, där jag handlade lite småsaker. Det blev mest nödvändiga saker som t.ex. choklad!

3 kommentarer:

alma sa...

Vacker bild på flugsvampen

syster yster sa...

Ja härligt sommar-höstväder vi har. Jag försöker vara ute och njuta tillsammans med barnen så mkt som möjligt.

Anonym sa...

Cool svamp. Blir man kul om man äter den?

Mer inlägg önskas!